torsdag 16 oktober 2008

Jag vill bara skrika............

Idag vill jag bara skrika!!!! Jag blir så arg, frustrerad och trött på alla idioter som plankar!!!! Arg för att de tar sig friheten att tro att vi som jobbar i tunnelbanan ska göra det gratis. Frustrerad för att jag inte kan göra något åt den här situationen och trött på att företaget verkar tycka att det är okej!!!! Var är alla färdbeviskontrollanter? Var är alla ordningsvakter? Var är alla betalvärdar??? Men framför allt; Var är all moral nånstans???? (Ska jag fråga på hittegods om den finns inlämnad där?) Jag tror, banne mig, att Sverige är det enda land som accepterar att man har plankare (Kan det bero på planka-punkt-nu-lobbyisterna i riksdagen och regeringen?) och därför agerar man som mesproppar?????

Jag vill bara skrika - AAAAAHHHHHRRRRRG!!!!!!!!!!!! - så... ...lite bättre känns det.. *tack*

Inga kommentarer: