lördag 24 oktober 2009

Löning....

Konstigt, hur människor beter sig, det har totalt tappat alla försök till att äga och ha hjärnceller. Jag kan för mitt liv inte begripa varför det är så svårt att gå igenom grinden, när det är det enda stället man kommer in. Den blinkar och är stor!

Om det finns någon gud, så straffar han mig konstant med något jag har gjort eller gör. Samt så verkar varenda kotte lida av dyslexi eller är en analfabet, för inte fan kan trafikanterna, oj, jag ber om ursäkt, kunderna läsa! Det har inte hänt hittills, under de elva underbara år jag suttit i tunnelbanan och arbetat.

Lät jag bitter? Nej da, jag älskar verkligen den sunda miljön och stressen jag utsätts för varenda eländiga dag. Blir man människor hatare? Svar, JA!
Men jag är inte bitter!

Det är åter löning, men tack och lov har barnen något som heter höst lov, och detta märks i alla fall hos mig, det är ovanligt lugnt. Men knacka i trä, för helvetet kan ju braka lös vilken sekund som helst. Det vara bara det jag ville förmedla.
Puss och kram Med vänlig hälsning: XXX

Inga kommentarer: