onsdag 13 maj 2009

Alla goda råd är inte dyra...

Våra kunder i tunnelbanan är verkligen fulla med goda råd som de vill dela med sig till oss som sitter i spärren. I dag hade jag förmånen att få träffa just en sådan vänlig kund. =)

Han, för det är oftast en han, hade mycket bråttom och ville att jag bara skulle öppna åt honom. Jag bad honom, mycket vänligt och med ett stort leende, att dra kortet i spärren så skulle jag öppna grinden åt honom. Då stonkade och stönade han och klättrade över spärren, och medan han lufsade mot rulltrappan så skrek han åt mig: "Ät skit!".

Vad glad jag blir över att vi har så vänliga kunder som vill dela med sig av sina erfarenheter. Så nu vidarebefodrar jag detta råd till alla som vill ha det, och jag hoppas du uppskattar det lika mycket som kunden som gav rådet. Själv har jag valt en diet med "vanlig mat" men, smaken är ju som bekant delad... ;)

Inga kommentarer: