tisdag 5 februari 2008

Varför är det så jobbigt att dra sitt kort?????

Jag förstår inte... ...folk kommer förbi, ja de kan till och med stå i kö för att få visa sitt kort istället för att dra det själva i spärren. Och sen blir de upprörda när jag ber dem dra kortet! De frågar mig om det är jobbigt att trycka på knappen som öppnar spärren/grinden! Ja, det är jättejobbigt! Ungefär lika jobbigt som det är för dig att dra kortet själv! Jag förstår faktiskt inte varför du blir så upprörd! Om det är kontakt med spärrexpeditören de vill ha så är det väl bättre att komma hit och säga hej, och prata lite, men att gå här och visa kortet och tro att det är lättare för mig att trycka på knappen än det är att dra kortet är ett misstag! Stort misstag! Och jag struntar fulllständigt i om du blir sur! Du får tycka jag är elakast, dummast, fulast ja, värst i hela världen, men du ska i alla fall dra ditt kort! Så är det bara! "Klart slut!"

Inga kommentarer: